Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
    ...,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
    Амм колега не мисля,че му го обясни много ясно това и по-скоро ще се обърка човека,поне според мен.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
      С бустконтролера се регулира буста на турбината,както ти е написал колегата.Ремап на екуто ще ти трябва със сигурност,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
      Не съм сигурен обаче,че няма да ти трябва бустконтролер,с него се правят част от настройките на налягането.Уред за буста,обаче задължително ще е необходим,да си гледаш какво се случва с налягането в движение,как надува турбото,виждаш и кога изпадаш в турбодупка,по-леките естествено,тя ако е фрапантна се усеща и без уред.
      Тук във форума едва ли някой от разбиращите ще ти каже всичко по-монтажа,кое,къде,как и какво.Не е невъзможно да си ги монтираш тези неща сам,но трябва да се ровиш в нета,за да разбереш как,става.И след монтажа или преди него отиваш само за ремап на екуто.
      Глупост след глупост

      Първо буст контролер тука не трябва при положение че буста се управлява от компа второ блоу оф на дизел дрън дрън това не е турбина с гейт и не е бензин с дроселова клапа
      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 16:51.
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Глупост след глупост

        Първо буст контролер тука не трябва при положение че буста се управлява от компа второ блоу оф на дизел дрън дрън това не е турбина с гейт и не е бензин с дроселова клапа
        Ok.Като е глупост,защо чак сега взехте да пишете,след като ми е бензинова колата се интерсувам за какво иде реч,като не твърдя че това е миродавно,а вие разбирачите,взехте да оборвате моите писания,с надменен тон.Спокойно ще му хвръкнат на някой очите от напъване.Ми обяснете на колегата,нищо няма да ви стане.
        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

        Comment


        • Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
          Ok.Като е глупост,защо чак сега взехте да пишете,след като ми е бензинова колата се интерсувам за какво иде реч,като не твърдя че това е миродавно,а вие разбирачите,взехте да оборвате моите писания,с надменен тон.Спокойно ще му хвръкнат на някой очите от напъване.Ми обяснете на колегата,нищо няма да ви стане.
          не се надуваме но примерно като не се знае не се дават съвети, щото са грешни...
          как да е
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
            С бустконтролера се регулира буста на турбината,както ти е написал колегата.Ремап на екуто ще ти трябва със сигурност,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
            Не съм сигурен обаче,че няма да ти трябва бустконтролер,с него се правят част от настройките на налягането.Уред за буста,обаче задължително ще е необходим,да си гледаш какво се случва с налягането в движение,как надува турбото,виждаш и кога изпадаш в турбодупка,по-леките естествено,тя ако е фрапантна се усеща и без уред.
            Тук във форума едва ли някой от разбиращите ще ти каже всичко по-монтажа,кое,къде,как и какво.Не е невъзможно да си ги монтираш тези неща сам,но трябва да се ровиш в нета,за да разбереш как,става.И след монтажа или преди него отиваш само за ремап на екуто.

            Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
            Ok.Като е глупост,защо чак сега взехте да пишете,след като ми е бензинова колата се интерсувам за какво иде реч,като не твърдя че това е миродавно,а вие разбирачите,взехте да оборвате моите писания,с надменен тон.Спокойно ще му хвръкнат на някой очите от напъване.Ми обяснете на колегата,нищо няма да ви стане.
            Колега след като не си наясно как се правят тези неща не давай и не пиши подвеждащи мнения!
            Това че си чул от някой как си е направил колата не означава, че за конкретния автомобил е точно същото.....
            И не разбрах как точно прецени кой е разбиращ във форума!!!

            И естествено не е необходимо да се засягаш!
            Ни кой не е имал за цел да те обиди.
            След като не си сигурен в нещо, не пиши с толкоз убедителен тон!
            Поздрави!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • Приемам забележката ви.Прочетох малко инфо в други сайтове за силов тунинг и осъзнах,че не са точно така нещата,както съм ги писал.А относно това как съм разбрал кой колко разбира,ми чета форума от близо 5 години грубоказано и съм разбрал кой поне малко чува петела и кой не,но това си е мое мнение и не задължавам никой с него.Поздрави!
              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

              Comment


              • Буст контролер може да се инсталира. Точно за това попитах преди няколко дена в O.E.Motorsport . Отговора беше следния - "Stage 1 (тунинг софтуер +25 к.с. + 60 Нм) - 200 лв. , Stage 2 (тунинг софтуер + буст контролер за повече надув на турбото +32 к.с. +80 Нм) - 280 лв." Става въпрос за Алфа 156 1.9 JTD
                Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
                ex. Fiat Stilo 1.6 16v

                Comment


                • Първоначално публикувано от TheRaDoOo Покажи съобщение
                  Буст контролер може да се инсталира. Точно за това попитах преди няколко дена в O.E.Motorsport . Отговора беше следния - "Stage 1 (тунинг софтуер +25 к.с. + 60 Нм) - 200 лв. , Stage 2 (тунинг софтуер + буст контролер за повече надув на турбото +32 к.с. +80 Нм) - 280 лв." Става въпрос за Алфа 156 1.9 JTD
                  прави сметка между 105 коня и 115 коня много моля
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • за 156 1.9 JTD 8v 105hp става дума колега
                    Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
                    ex. Fiat Stilo 1.6 16v

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от TheRaDoOo Покажи съобщение
                      за 156 1.9 JTD 8v 105hp става дума колега
                      ама колегата по горе пита за 115 коня тей че няма нищо общо с твойта
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • Колеги здравейте пак от мен!
                        Искам да попитам колко ли ще струва втора ръка СРС централа за 6 бега от този тип (ALLIED AirBag MY 97 (2F-2P-2L-2T-I)),и как се разбира дали дадена централа е за 6 бега,Благодаря ви предварително!

                        И друго,Как се развива гайката на волана за да стигна до лентовия кабел за да разбера дали поддържа Мулти волан,и как трябва да изглежда самата плочка,има ли букса или нещо подобно където се включват кабелите които отиват до СД-то,Благодаря,ето снимки за волана,на гайката има някаква пластина на които през едно крачетата са закривени през едно,маха ли се или директно се слага гедорията и се развива?


                        това ли трябва да има лентовия кабел за да поддържа Мулти волан?


                        Надявам се да разрешим и този казус
                        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                        Comment


                        • За волана.
                          Пластмасата която е върху гайката се маха и с камък 24(ако не ме лъже паметта) се отвива.
                          По другите въпроси не мога да помогна.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • Пич отиди на клалифициран майстор че тука мнооо акъл ти дадоха професионалистите
                            Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                            Comment


                            • Колеги днес запалих колата не я бях кара 6 7 дни и нещо я усетих че не е както трябва,диагностицирах и ето:
                              1: P0235 - Налягане на турбо-компресора

                              какво ли ще е това,после я изтрих карах я,издувах така до 4к и после нищо,на какво ли се дължи!!!
                              Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                              Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                                Колеги днес запалих колата не я бях кара 6 7 дни и нещо я усетих че не е както трябва,диагностицирах и ето:
                                1: P0235 - Налягане на турбо-компресора

                                какво ли ще е това,после я изтрих карах я,издувах така до 4к и после нищо,на какво ли се дължи!!!
                                Ма светеше лампата и беше в авариен режим или просто си е беше записала грешката?!

                                Както си разбрал тя от каране не се плаши......
                                Така, че разкарвай си е всеки ден.......ако имаш възможност де и няма да имаш дертове!
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X