If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
Амм колега не мисля,че му го обясни много ясно това и по-скоро ще се обърка човека,поне според мен.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
С бустконтролера се регулира буста на турбината,както ти е написал колегата.Ремап на екуто ще ти трябва със сигурност,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
Не съм сигурен обаче,че няма да ти трябва бустконтролер,с него се правят част от настройките на налягането.Уред за буста,обаче задължително ще е необходим,да си гледаш какво се случва с налягането в движение,как надува турбото,виждаш и кога изпадаш в турбодупка,по-леките естествено,тя ако е фрапантна се усеща и без уред.
Тук във форума едва ли някой от разбиращите ще ти каже всичко по-монтажа,кое,къде,как и какво.Не е невъзможно да си ги монтираш тези неща сам,но трябва да се ровиш в нета,за да разбереш как,става.И след монтажа или преди него отиваш само за ремап на екуто.
Глупост след глупост
Първо буст контролер тука не трябва при положение че буста се управлява от компа второ блоу оф на дизел дрън дрън това не е турбина с гейт и не е бензин с дроселова клапа
Първо буст контролер тука не трябва при положение че буста се управлява от компа второ блоу оф на дизел дрън дрън това не е турбина с гейт и не е бензин с дроселова клапа
Ok.Като е глупост,защо чак сега взехте да пишете,след като ми е бензинова колата се интерсувам за какво иде реч,като не твърдя че това е миродавно,а вие разбирачите,взехте да оборвате моите писания,с надменен тон.Спокойно ще му хвръкнат на някой очите от напъване.Ми обяснете на колегата,нищо няма да ви стане.
Ok.Като е глупост,защо чак сега взехте да пишете,след като ми е бензинова колата се интерсувам за какво иде реч,като не твърдя че това е миродавно,а вие разбирачите,взехте да оборвате моите писания,с надменен тон.Спокойно ще му хвръкнат на някой очите от напъване.Ми обяснете на колегата,нищо няма да ви стане.
не се надуваме но примерно като не се знае не се дават съвети, щото са грешни...
как да е
С бустконтролера се регулира буста на турбината,както ти е написал колегата.Ремап на екуто ще ти трябва със сигурност,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
Не съм сигурен обаче,че няма да ти трябва бустконтролер,с него се правят част от настройките на налягането.Уред за буста,обаче задължително ще е необходим,да си гледаш какво се случва с налягането в движение,как надува турбото,виждаш и кога изпадаш в турбодупка,по-леките естествено,тя ако е фрапантна се усеща и без уред.
Тук във форума едва ли някой от разбиращите ще ти каже всичко по-монтажа,кое,къде,как и какво.Не е невъзможно да си ги монтираш тези неща сам,но трябва да се ровиш в нета,за да разбереш как,става.И след монтажа или преди него отиваш само за ремап на екуто.
Ok.Като е глупост,защо чак сега взехте да пишете,след като ми е бензинова колата се интерсувам за какво иде реч,като не твърдя че това е миродавно,а вие разбирачите,взехте да оборвате моите писания,с надменен тон.Спокойно ще му хвръкнат на някой очите от напъване.Ми обяснете на колегата,нищо няма да ви стане.
Колега след като не си наясно как се правят тези неща не давай и не пиши подвеждащи мнения!
Това че си чул от някой как си е направил колата не означава, че за конкретния автомобил е точно същото.....
И не разбрах как точно прецени кой е разбиращ във форума!!!
И естествено не е необходимо да се засягаш!
Ни кой не е имал за цел да те обиди.
След като не си сигурен в нещо, не пиши с толкоз убедителен тон!
Поздрави!
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Приемам забележката ви.Прочетох малко инфо в други сайтове за силов тунинг и осъзнах,че не са точно така нещата,както съм ги писал.А относно това как съм разбрал кой колко разбира,ми чета форума от близо 5 години грубоказано и съм разбрал кой поне малко чува петела и кой не,но това си е мое мнение и не задължавам никой с него.Поздрави!
Буст контролер може да се инсталира. Точно за това попитах преди няколко дена в O.E.Motorsport . Отговора беше следния - "Stage 1 (тунинг софтуер +25 к.с. + 60 Нм) - 200 лв. , Stage 2 (тунинг софтуер + буст контролер за повече надув на турбото +32 к.с. +80 Нм) - 280 лв." Става въпрос за Алфа 156 1.9 JTD
Буст контролер може да се инсталира. Точно за това попитах преди няколко дена в O.E.Motorsport . Отговора беше следния - "Stage 1 (тунинг софтуер +25 к.с. + 60 Нм) - 200 лв. , Stage 2 (тунинг софтуер + буст контролер за повече надув на турбото +32 к.с. +80 Нм) - 280 лв." Става въпрос за Алфа 156 1.9 JTD
Колеги здравейте пак от мен!
Искам да попитам колко ли ще струва втора ръка СРС централа за 6 бега от този тип (ALLIED AirBag MY 97 (2F-2P-2L-2T-I)),и как се разбира дали дадена централа е за 6 бега,Благодаря ви предварително!
И друго,Как се развива гайката на волана за да стигна до лентовия кабел за да разбера дали поддържа Мулти волан,и как трябва да изглежда самата плочка,има ли букса или нещо подобно където се включват кабелите които отиват до СД-то,Благодаря,ето снимки за волана,на гайката има някаква пластина на които през едно крачетата са закривени през едно,маха ли се или директно се слага гедорията и се развива?
това ли трябва да има лентовия кабел за да поддържа Мулти волан?
Comment